Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. április 23., szombat

Tudom mi a helyes...

Tudom mi a helyes...


Tudom mi a helyes, azt cselekszem

Tudom mi a jó, ez nem kétséges

Tudom mi a szép, de már nem emlékszem

Tudom milyen az élet, elszenvedtem

Tudom mi a rossz, elkerültem

Tudom hogy semmi vagyok, már beletörődtem!


Loup-Garou /Farkas/

6 megjegyzés:

  1. Villon: Apró képek balladáját juttatod eszembe.
    "Mindent tudok hát, drága Herceg,
    Tudom mi sápadt, mi ragyog,
    Tudom, hogy a férgek megesznek
    Csak azt nem tudom, ki vagyok."

    VálaszTörlés
  2. Hát "tudom, a cseh miért eretnek," az biztos.
    Igen egyébként nekem is pont ugyanez jutott eszembe.:)))
    Meg egy kicsit emlékeztet egy régi szerzőnk Joey régi bemutatkozó írására ami valahogy nagy hatást tett rám, azóta sem értem miért is pontosan...

    VálaszTörlés
  3. én sajnos egy dolgot tudok hozzá tenni: ízlések és pofonok, de őszintén, nekem nem tetszik:/

    VálaszTörlés
  4. Egy rugóra jár az agyuk az itt alkotóknak.. nekem is a Villon vers jutott eszembe... (noha be kell vallani, egy sóhajjal jobb a Tiédnél az a vers). Szomorú a vers... én még nem vagyok szomorú. Remélem ez még változik :) Üdv a csapatban!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm :)
    Kedvesek vagytok :), majd igyekszem!

    Loup-Garou /Farkas/

    VálaszTörlés
  6. Üdv köztünk. Kiírtalak a szerkesztők közé.

    VálaszTörlés