Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. április 10., vasárnap

Szobor (válasz Rouge Est Monté versére)

Szobrot emeltél hát magadnak,
de hazudott bomlott elméd Rólad.
Szárnyas Góliát kit viszont látsz;
Mosolyog ő, de nem hasonmás.

Lépj ki hát eddigi életedből,
S láss Szomorú Bohóc kívülről
magadba, de magadból engem ki
ne szakíts, fogd szobrodat és vidd!

R ólad szobrot alkotni nem lehet!
O tt az benn nem anyag, hanem lélek.
U toljára végső lélegzettel,
G óliát álcádat dobd el, Mester!
E ngedj hát Múzsádnak most az egyszer!

5 megjegyzés:

  1. "Lépj ki hát eddigi életedből,
    S láss Szomorú Bohóc kívülről
    magadba (...)"

    Ezt az érzés volt szerencsém nemrégiben megtapasztalni és leírhatatlan.
    Egyébként tetszik az írásod nagyon de hadd kérdezzem meg: egész konkrétan melyik Monti-versre válaszoltál vele?

    VálaszTörlés
  2. Az az utolsó sor nekem nem tetszik, én a helyedben valami teljesen más E-vel kezdődő mondatot tennék.

    Kérdezhetek még valamit: Te fiú vagy vagy lány?

    VálaszTörlés
  3. Ömm... lány vagyok. köszönöm. majd gondolkodom esetleg, hogy átírom, és van egy ilyen című verse, hogy: Szobor. :)

    VálaszTörlés
  4. Tudtam...:)
    Csak gondoltam biztosra megyek és megkérdezem hogy igazam van-e, de eddigi verseidnek is volt egy ilyen alapos női jellege, itt meg a múzsa-sor már végleg "lebuktatott" (ilyet fiú le nem írna az egyszer szent).
    Én nem ismerem ezt a Szobor c. verset...És igazából nem is nagyon találom itt a blogon...:S

    VálaszTörlés
  5. Nincs fenn a blogon... talán még máshol sincs... csak a falán lóg... Szép vers... kérd meg, hogy rakja fel...

    VálaszTörlés