Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. április 24., vasárnap

Élve élünk...

Élve élünk,

Halva halunk,

Hol a vége?

Elpusztulunk?

Ennyi?

S nem marad utánnunk semmi?

Most újra látom tetteim,

Mintha nem is lettem volna emberi,

Állatias ösztönök vezéreltek utamon,

Belátom vétkeztem s visszafordulok,

Van esély még rá hogy emberként éljek,

Vagy válljak állatá és ott keresgéljek,

Figyelj rám te, most ki ezt olvasod,

A választ csak tőled várom,

Hisz nincs már több barátom!

Loup-Garou /Farkas/

5 megjegyzés:

  1. A keresgéljek szó után kérdőjel kell. Ez egy jó vers volt. Megfogtad a figyelmem. Végig kísértem az egész gondolatmeneted. Nem estem ki a ritmusból. Szomorú, de reménykedést is éreztem benne. És éreztem! :) És gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. Szép! Amolyan "magányos farkashoz" illő.
    Egyébiránt ismerős a neved - kiraboltalak már? ~Vigyor.~
    Jut eszembe! ~Süveget emel.~ Üdv köztünk!

    VálaszTörlés
  3. nagyon pesszimista... a gondolat menet érdekes, jól levezetett, de én nem értek valahogy egyet vele - lehet ezért is nem fogott meg. az "emberség" mint olyan, elég relatív számomra, lehet neked is újra kéne ezt filozofálnod egy másik szemszögből;)
    egyébiránt: én is üdvözöllek köztünk:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm a szíves fogadtatást köztetek :)
    Nagyon jól esik hogy ilyen kedvesen viszonyultok hozzám :)
    Régóta írok verseket... de még nem igazán volt lehetőségem mások véleményét kikérni!
    Örülök ha az emberek őszinte véleményt irnak a verseimről, leírják a hibáim, hogy tudjak fejlődni, egy következő szintre lépni :)
    Örömmel fogom feltölteni ide a verseimet, mert tudom hogy segíteni fogtok nekem mindannyian amit viszonozni is fogok.

    Loup-Garou /Farkas/

    VálaszTörlés
  5. Ennek én is (megkésve...) nagyon örülök Garou. Jó az írásod. A kérdésre engedelmeddel inkább nem próbálok meg válaszolni viszont a gondolatmenet szép dinamikus és értelmes (ezúttal kivételesen jó értelemben mondva). Szóval tetszik, bár ez már a sokadik ilyen tartalmú vers amit "amatőr" (és persze "profi") firkásztól olvasok. Tedd azt amit kommentedben leírtál és még boldogabb leszek.:))))

    VálaszTörlés