Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. április 17., vasárnap

Epigrammák

-Költészet-

K íváncsiság, kíváncsiság hogy újat alkoss.
Ö lelés, hisz a világ átölel.
L élek, egy kicsi a lelkedből.
T ér, tér hogy kifejezd magad.
É rtelem, ami akkor is jelen van, ha nincs értelme.
Sz abadság, szabadság amit mindenhova magaddal vihetsz.
E mberség, emberség hogy önmagad lehess. Kerüld a pózolást!
T alány, mert igazán...nem értjük az egészet.

-Négy évszak avagy: Kiábrándult válasz Vivaldinak-

Tavasszal tévézünk
Nyáron nyugton hagynak
Ősszel chatelünk kicsit
Télen felcsavarjuk a fűttést.

-A nulladik napon-

"A nulladik napon így szólt az Úr:
>>Legyek én!<<
És a Sátán látta hogy ez jó..."

-Tizenegyke dec.6.-ra-

December
Piros sipka
Puttonyos műszakállas pasas
A bevásárlóközponton át caplat
Mikulás?

-Kirakósjáték-

Élet
Méret
Boltok
Ruhák
Basszus
Gitár
Csinos
Bulák

Lélek
Félek
Strandok
Kukák
Hülye
Gyerek
Ázott
Kutyák

Király
Sirály
Bolond
Világ
Sok ész
Nélkül
Nem húz
Az ág

Nincsen
Hibád?

-Zászló?-


Lobogjanak
Úgy szálljanak
A vérző szavak a szélben
Az édes szélben a szavak
Úgy éljetek
Égjenek

3 megjegyzés:

  1. Bocs gyerekek hosszúra sikerült pedig nem akartam tolakodni. Igazából régebbi epigrammáim ezek, csak gondoltam összegyűjtöm a jobbakat így-úgy.
    Nem egyenértékűek a verssel én nálam.

    VálaszTörlés
  2. Hát "A nulladik napon" írásodon sírva röhögtem.
    Jól indul a napom :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a "Kirakósjáték" meg "A nulladik napon" volt a favorit. Köszönöm!

    VálaszTörlés