Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. április 14., csütörtök

Egyszervolt nász (kölcsönvett szavak)


Útra kelünk. Megyünk az Őszbe,

A múltat reménytelenül űzve,

Egy holló s egy méla csalogány.


Nyoma sincsen már rég a Nyárnak,

Körös-körül bús, néma árnyak

Várnak a halott csókok helyett.


Szállunk a Nyárból, űzve szállunk,

Zöldellő rétet rég nem látunk-

Sosem leszünk már szerelmesen.


Sosem jön többé nászunk nékünk-

Egymás lelkébe beleégtünk,

De nem leszel újra Tavaszom.


(szegényes tisztelgés a Mester előtt)
2011.04.14.

4 megjegyzés:

  1. Ez a dög sehogy sem akarja Ady-t nagybetűvel írni a címkék közt...

    VálaszTörlés
  2. MMmm nagyon ott van a szeren.
    Igen az Ady-féle szimbólumok közül jópár szépen megvan, a hangulatot is elég jól megfogtad, bár azt hiszem a te érzéseid is benne vannak erősen. Dehát persze ezért ír az ember verset...
    Ilyesmi verset én is írtam már, mondjuk én éppen a Rimbaud-mániámat próbáltam kitombolni.
    Üdv: Péter

    VálaszTörlés
  3. Az igazat megvallva valahol kicsit rólad vettem példát, olyan 'jéé, ilyet is lehet' módon. Köszönöm a véleményt.

    VálaszTörlés