Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. április 26., kedd

Értelmetlen keresés...

1. Óh, drága barátom,

Kire már régóta várok,

Örök társamnak tekintelek téged,

Remélem egyszer a sorsom is elérhet.


2. Lassan 10 éve várom a pillanatot,

Amikor láthatom a boldog arcod,

Könnyes szemmel gondolok most rád,

Hisz nagyon hiányzol ezen a magányos éjszakán.


3. Szenved a lelkem és a testem is,

Hogy nem lehetsz velem – s ezt érzem is,

Minden perc nehéz nélküled,

Elpocsékolt idő mikor nem lehetsz velem.


4. Kínoz az, hogy nem lehetsz mellettem,

Pedig veled élném le további életem,

Mit nem adnák, ha selymes bundád a bőrömhöz simulna,

Biztonságban érezném magam veled összebújva.


5. Ha látnám bundád, karmod és fogad,

Elégedett lennék hogy ilyen társam van,

Együtt erősödnénk, egymást segítve,

Örökre együtt maradnánk, s nem vállnánk el bármi történne.


6. Együtt élnénk és együtt halnánk,

Együtt nevetnénk és együtt sírnánk,

Ha bármi gondunk volna együtt megoldanánk,

Nem volna akadály mi nekünk szabna határt.


7. A mi barátságunk bármit legyőzne,

Nem volna ellenség ki felettünk győzhetne,

Együtt fejlődnénk, együtt erősödnénk,

Nem volna szükségem másra ezen földtekén.


8. Minden percet élveznék mit veled tölthetek,

Az igaz barátság uralná szívünket,

Nem kell már sok ahhoz hogy kiérdemeljem,

Úgy érzem már eleget szenvedtem és talán megérdemlem.


9. Úgy tekintek rád, mint egy hű társ,

Aki kiáll a bajban és nem fut el gyáván,

A barátság a legfőbb erénye,

És a szeretet mit a társa íránt érzez.


10. Nagyon várom a csodás alkalmat,

Mikor a pillanat valóssággá vállhat,

Nagyon várom azt mikor rám találsz,

És érezhetem tested és lelked tisztaságát.


11. Megvédenélek, az életem árán is,

Nem hagynám ha más rosszul nézne rád is,

Utolsó csepp véremig harcolnék az ellenséggel,

Hogy mi együtt legyünk csendben és békében.


12. Fájjó szívvel állok magányosan,

Várom azt hogy vágyam valaki meghallgassa,

Teljes szívből és teljes lélekből,

Tiszta szándékkal, semmi érdekből.


13. Sohase akartam senkinke se rosszat,

Sőt a jót kerestem minden dologban,

Kérésem őszinte és világos,

Legyen egy társam –kire várok,

Kiért élek-

Kiért halok-

Kiért esdeklek-

És kiért írtam-e sort!


2009......

Loup-Garou /Farkas/

1 megjegyzés:

  1. No, engedtessék meg nekem is egy kis hosszabb elmélkedés! (És csapjanak oldalba a hozzá jobban értők, ha valami hülyeséget mondtam!)
    A vers alapgondolatával nincs probléma - nemes, szép, szerelmes, baráti, egy szóval azzal minden rendben van. Szerkezetét illetően kicsit emlékeztetsz a régi magamra, az első verspróbálgatásaimra. ~Fél perc sóhajtozás, elmerülve a nosztalgiában.~ Vannak nagyon jó versszakok, de sokszor elszalad a ritmus (hosszú sorok, - szerintem - fölös szavak), valahol pedig a rím sántít egy kicsit. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy - hisz lássuk be, három év hosszú idő - az alatt sokat változhat az ember íráskészsége. Gondolom te sem szerkesztetted át ezt a művet. ~Mosolyog.~ Becsüllek egyébként, mert én nem merném feltenni a régi verseimet.
    Viszont a címszavak közül sürgősen szedd ki a negatívumokat, mert a versed sem szégyellnivaló, sem értelmetlen! ~Mosolyogva meglapogatja a vállad.~ Nemes a gondolat, csak kicsit sántít az előadás - az utóbbit meg lehet tanulni. Magot nem adhatsz a versnek, ha nincs bent semmi. ~Kacsint.~
    Lett ez még jobb is! (Nem mondhatom, hogy lesz, mert régi. Na. Túl sokat beszélek, tudom.)

    VálaszTörlés