Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. április 3., vasárnap

Ez már rég nem...

Rég' nem az vagyok akinek ti hisztek,
Ha nem jön be a nevem hívjatok csak Miss-nek,
Nem húz le az örvény,nem hat rám a törvény,
Célba talál minden szavam,akár a töltény.
Nem értek el semmit pár kósza szótaggal,
Nem vágtok földhöz se ezzel a lófasszal,
Én váglak zsebre,és teszlek majd helyre,
Nem marad más belőletek csak hamu és pernye,

Amit elfúj a szél,akár a sok szemetet,
Felétek csak gyengeségnek számíthat a szeretet,
Minden érzés kihalt már rég belőletek,
Az élettel játszotok és azt hiszitek felnőttetek,
Mindenki tudja hogy milyenek is vagytok,
Kamu imidzs amit mind magatokról mutattok,
Szar lehet neked,én nem lennék a helyedben,
Azt hiszed vagy valaki mert drog lehet a zsebedben,

Amit én csappatok az nem simán verbális,
Éget a tűz,de ez szerinted nem normális,
mit tudtok erről? mit ír a telepi-penna,
oltogattok bázzeg, de lekoptok mint a henna
Nem vagyok vesztes,lehet a helyzetem necces,
Akkor se leszek kedves,ha a szériád épp peches,
Miért lettem ilyen? az életem a tettes,
azt soha nem hagyom hogy kétvállra lefektess

miért így csinálom? a kérdésed most fesszélyez,
veszélyes, ki vagyok, mert az énem kicsit szeszélyes,
kitanít az utca mocska, mert ez szenvedélyes,
két esélyes, hogy Szent Péter mikor lesz kedélyes.
Telepi bula vagyok, nincsen mindig pénzem
Nem szopással készítelek ki, csak leverlek majd észben,
Kész vagyok én 5 perc alatt a sminkkel,
Ezért nem érdekel, hogy ki meg miért pikkel.

Sodorjuk a cigiket, a téren tekerjük a trombitát,
Seftelünk a kopókkal, nem érdekel hol ki lát,
Innen nincs kiút, égünk a végső lázban,
Nem vagy ide való, ha csak szopsz a lépcsőházban
Lehet kicsit elvont vagyok, lehet nagyon telepi,
Ellepi a jó, mikor Tomot Jerry kergeti,
Teheti, ha akarja, mi nem szólhatunk bele
a sorsba, ha velünk Isten fasza tele

Itt van igaz barátság, jóban-rosszban, bárhol,
Mi összetartottunk, ha jött pár poros mámor,
Együtt nevettünk, együtt szenvedtünk, ha kellett,
Mert közös a teher a közös öröm mellett,
Sokan elmentek és kevesen jöttek vissza,
Sokakat megsirattunk, a szívünk így lett tiszta,
Sok tinta kopik értük, de nem hoz semmit vissza,
Most nekem kell kimondanom: Baby, hasta la vista.

utcáról utcára haladok, megyek bele a semmibe,
megtapasztaltam, hogy ne bízzak már senkibe,
üres tereken lazulok, az ellenségnek se kamuzok,
ha igazi para van, én akkor sose lapulok...
már 18 vagyok, a törvény teljes szigorral büntet,
kiütnek a blantok, a lét az élet ellen tüntet,
kitünnek a hibák, ebből a tökéletes világból,
pilácsol a bűnhődés, a sors meg mégis kirámol.

Mi nem a flasztert nyaljuk, ha összetörnek álmaink,
Vágyainkba menekülünk, hamár lelécelnek társaink,
Nincs már aki kihúz a bajból, mert egytől egyig blantol,
Karcol a story vége aztán minden fake befarcol,
Mit csodálkozok ezen nem tudom már rég,
Ez a mókus kerék, lelép tudom, de tudod kell még.
Ez valóság faszom, gyerünk szopjad azaz nyeld még!
Itt húzd meg magad, mert feletted tartok majd szemlét!

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Elnézést, közben rájöttem, honnan ismerős: ezek szerint kiegészült! Mea maxima culpa... Érdekes, bár a rap-szöveg sosem volt az én műfajom. Ennek ellenére, drakula!

    VálaszTörlés
  3. hehe köszönöm:)igen időközben sikerült befejezni:)

    VálaszTörlés
  4. Hm látom van folytatás, sejtettem hogy lesz még.

    VálaszTörlés
  5. "...a lét az élet ellen tüntet..."
    Ismét ráakadtam pár tökéletes sorra. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. én köszönöm, hogy tökéletesnek titulálod pár sorom:)

    VálaszTörlés