Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. április 4., hétfő

-Az utolsó sárkány-

Szétcsúsztak az egek.
Kicsorog közüllük a festék.Kék.
Lenéznek a szemek,
Fekete a város.

"Itt a villamos
A kukák között
Nem felszáll csak
Lóg a füst
Mord óriás:Morog rájuk
Fenntről egy öreg panell"

"Talán gyárak tetejére
Építsek fészket
képzeletből?Dühös vagyok
Beleharapok az emberek arcába:
Veszett szél - a felhőt tépem
A nap tetején várok rád
És én rágtam rongyosra a holdat"

"Kiköpöm a harangok rút,
Langy-keserű rágóját!"
A koromban egy sárkány sántít,
Vonszolja a hátsóját,
az utolsó sárkány.

4 megjegyzés:

  1. Nem emlékszem hogy kiraktam-e Demi írásáról jutott eszembe, de nem találtam így hirtelen a blogon, szóval ha valakinek mégis ismerős lenne az az én hibám.

    VálaszTörlés
  2. Épp most forgatom Graham Edwards: Sárkányvarázs című remek könyvét, úgyhogy öröm volt egy hasonló sárkányról olvasni! Tetszik!
    Látom, nem csak én bírok titkos rajongással a szárnyas hüllők iránt.

    VálaszTörlés
  3. Vonzódom az éles kontrasztokhoz.:)
    Szeretem a törzsi szimbólumokat, népi mesefigurákat. Szeretek mindent ami bizarr és természetfeletti, mert az ember öszötönei jelennek meg ezekben a dolgokban.
    Szeretem a sárkányt.:)

    VálaszTörlés
  4. Én pedig szeretem ezt az írást.

    VálaszTörlés