Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. április 28., csütörtök

Libidó

Elaléltan most rám lihegsz,
Folyik a nyálad, éhezel.
Gyere még beljebb, itt a hely.
Ne kiabálj, csak csendesen.

Ketté töröd az éjszakát.
Nincs benned semmi szépség, báj.
Csak monoton törtetsz tovább.
Sötét barlang, csak megszokás.

Kéz a kézben, harc a kéjjel.
Libidó van csak ma éjjel.
Én ennyi voltam, most menj tovább!
Otthon vár asszony, gyerek, család.

5 megjegyzés:

  1. Egy mélyről jövő "Na végre!" szakadt ki belőlem a verset olvasva. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. én egy dolgot tudok mondani, persze pozitiv értelemben: ŐRÜLT VAGY!!:))

    VálaszTörlés
  3. Elutasító tele gyűlölettel, de valami más tetszik benne, hiába én azt hiszem... Rég olvastam ilyen erős, jó érelemben agresszív amatőr verset, beleszámítva sajátjaimat is.

    VálaszTörlés
  4. Hűhh. Hát köszönöm a hozzászólásokat. Igazán jól estek :)

    VálaszTörlés