Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. április 5., kedd

Bébi

Most már sírhatsz utánam eleget, hogy vissza akarsz kapni,
Adni fogok olyan beefet, hogy nem fogsz egyben maradni
Játszani akarsz velem, de többé nem leszek a bábud,
Vágod menj kurvázni, itt nem ér senkinek semmit az árud,
Énse hittem volna régen, de kössz meg vagyok nélküled,
Már nem kongok az ürességtől, mint egy elhagyott épület,
Két fülem van, az egyiken ki a másikon be
mennek a sétéseid, de nem kell másikon, te!

Felejtsd el a habi rózsákat, meg a kamu smst,
Rajtam ne kérdszámon, hogy miért teszem azt vagy teszem ezt!
Hiányzik neked atestem, de már a picsámnak se kellesz,
MIndezt azért, ert a kapcsolatunk nem volt wellness!
Kérhetsz bocsánatot tőlem még milliószor meg egyszer,
Tanulni kéne a hibákból, nem elintézni szexxel,
Fegyvert adtál a kezembe minden egyes pofonnal,
Okom van rá, hogy mondjam: dugd a kurvád kotonnal!
Bébi oké, bébi persze, de bébi kérlek értsd meg!
Bébi fontos voltál nekem, a szívem érted égett,
Hiába vagy feldúlt ez a vonat elment,
Hidd el, elmúlt. az óra ketyeg - tőled ennyi tellett..

Spórold meg az idődet a rózsákon meg kártyákon,
Nem Te vagy a szöszi herceg, aki bemászik a párkányon,
Spuri haza, irány anyuci szoknyája, neked az való,
Maró gúny maradt itt, a pátyolgatás helyett, haló!
Lecseréltél valami bányarémre, azt meg még csúnyábbra,
Olyan, hogy csak két papirzacsival a fején kurnák, na!
Ezek után panaszkodsz nekem, meg könyörgöd magad vissza,
Egyszer, kétszer, de többször nem leszek aki a levét issza.

Ezúttal süket fülekre találsz, buta kisfiú,
Hiú ez a lány most, büszke, és igen is nagyon hiú,
Ég benned a tavaszi láz, de idegeld Doktor Somart,
Te semmiből nem tanulsz, Asszed neked semmi sem árt,
Kati, Zsuzsi, Gina, meg Ica, lány nevek káros sorozata,
Többet, és többet, egyre gyorsabban, és magasabbra
Pörögnek a hormonok, kiskamasz fejjel persze jó dolog,
De huszon éves fejeken így már csak röhögök és lekopok.
Bébi oké, bébi persze, de bébi kérlek értsd meg!
Bébi fontos voltál nekem, a szívem érted égett,
Hiába vagy feldúlt ez a vonat elment,
Hidd el, elmúlt. az óra ketyeg - tőled ennyi tellett..

4 megjegyzés:

  1. Mondtam már, a rap szöveg nem az én műfajom, így egyetlen szóban foglalnám össze mindazt, amit kiváltott belőlem: "őszinte".

    VálaszTörlés
  2. hehe:) tőled ez is elismerés:) de igen... lehet, hogy egész létemet ez az egy szó próbálja legjobban leírni illetve magába foglalni.:P

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, kihagytál egy szóközt. "Hiányzik neked atestem"
    Egyébként jó is az, ha a nők hiúk és büszkék egy kicsit :) Vagy hát nem is olyan kicsit. Tetszett (bár még mindig állítom, hogy én sem értek ehhez a stílushoz). :)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. köszönöm:) célom a szórakoztatás, ami a hirtelen és gyors begépeléstől kissé nyomdahibás, de ez legyen a legkissebb gondom, legközelebb átfésülöm, mielőtt kirakom:DD
    de legalább tetszett;)

    VálaszTörlés