Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. május 20., péntek

Rap-részletek./2

Unom már a játékaid, és hogy szerinted bármit megtehetsz,
Az "ez hecc"et se fogtad fel, de most végleg hazamehetsz,
Nem vagyok a bábud, én tudok egyedül lélegezni,
Tudok egyedül létezni, engem nem kell beméregetni,
Zavart fejem körül agresszív kérdőjelek röpködnek,
De nem láthatsz megtörtnek, bár mögöttem sokan köpködnek,
Én szerettelek már S-el és szerettelek már Z-vel,
Szerethettelek én a szeretlek összes betüjével,

Nem fogok kétségbe esni egy drogos hülyesége miatt,
Ez két szék között a pad alatt, de a magány már nem riaszt,
Jegyezd meg: ha nyersen mórázol, abból sajna baba lesz,
Nem csal a kék teszt, egy anya meg-nem-születettet veszt,
Van amit nem bocsátok meg soha, de ezért bazdmeg gyűlöllek,
Hamis hazugságok körötted, az érzelmek felőrölnek..
Cserben hagytál százszor, én melletted voltam ezerszer,
Már bátor vagyok egyedül, nem érdekel, hogy kezelsz le!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése