Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. május 15., vasárnap

Nem éltem...

Nem éltem…

1. Nem éltem én át tragédiát,

Nem éltem át a halál óráját,

Nem láttam szenvedni embert,

És nem láttam haláltusát,

De öltem!?!... hidegvérrel,

Megöltem szívemnek minden szépségét, jóságát,

Mert mások kihozták belőlem az élet rontását,

Megváltoztam!?!… s nem éreztem súlyát,

Gyökeresen megváltozott szívem és lelkem,

És elfeledtem a régi énem!


2. Akik szerettek, most gyilkosággal vádolnak engem,

Miértjét kérdem, hisz ti értek tettem,

Ti akartátok, hát megkaptátok,

Nem értem miért lázadoztok,

Úgy érzem mind hiába való,

Mert aki voltam az már soha nem lesz való,

Ennyit ér a lélek és az emlék,

Ha már nincs pedig keresnék!

1 megjegyzés:

  1. Váu. Visszatértél a hanghoz amit már jobban szeretek. Nagyon zaklatott, ez tetszik. Szebbnek érzem ezt mint a Diás versikéket.

    Azért én adhatok tanácsot? Szerintem ha fejlődni akarsz mindenképpen olvass sok verset és alaposan, azt akit csak akarsz biztos találsz valakit a világirodalomban aki egy kicsit olyan mint te, és elnyeri a tetszésedet. Szerintem ez az egyetlen hatásos módja a tanulásnak. Utánnanézhetsz a módszereinek, můfaji, ritmikai megoldásainak is. "Nem szégyen utánzás viszont nagyon hasznos." A tanulás az első lépés a saját hang felé, pl. ha megnézed Shade-t vadjó szövegei vannak, de a fejemet teszem rá hogy rengeteg rappet hallgat.

    VálaszTörlés