Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. május 12., csütörtök

Kicsilány

Tudom féltek a csajraptől, de én megmondom a frankót,
Mert az ilyen KacatPankáktól kapott a HipHop kankót,
Mankót kösz nem kérek, okosan megoldom magamtól,
Kicsilány vagyok, de meglepődsz: futni fogsz a savamtól!
A szavamtól padlót fogsz, én azt írom, amit megéltem,
Szerényen mondom: de én bírom a kiképzést keményen,
A sok szutyok rap-ribanctól elfoszlik mindene reményem,
Termékeny a szakma szopásból, ez alól kivétel a személyem,
Szerintem minden haver ki átbaszott, basszon most bét is,
Minden soromból szopjatok gecit, de ne kérdezd: mért is?
Mindegy oldschool vagy newschool, előbb tanulj meg rappelni,
Ez tollba mondott gondolat - egyszer nem kell ezen szenvedni,
Ez szar rendszer mi? De nem kell megszegni a szabályokat,
A végtelenben élek, de velem szembe tartsd a határokat!
Figyelj jól, a kicsilány ma megrengeti a világot,
Jégre teszem a rapszakmát, és megbánja ki hibázott!

Lehet szerinted kislány vagyok, de nem vagyok egy angyal,
Szarvaimat levágtátok már rég egy rozsdás karddal,
Talán csak egy kislány vagyok, de nem vagyok ártatlan,
Váratlan, ha szavaim késként fordulnak hátadban..

Kérdezem miért higgyek a mesékben, a szivárványban?
A balfék hercegekben, a sárkányt szopó királylányban?
Itt csak a kicsilány van, meg nagyfiú drog dealerek,
Kisangyalok a rapben, bocs felénk nem lesznek spílerek,
Ez egy kis csaj rap a kicsilánytól, feltör ma Óbuda,
Tortúra a srácoknak, ha csaj-szettel olt a jósuna,
Naponta pörög ugyanaz a lemez, itt ég a HipHop láz,
Szennyes a terep, de jó nekünk a Celebréti bláz.
Szerintem minden haver ki átbaszott basszon most bét is,
Na mivan fogtál már cicit? Képzeld én fogtam már brét is!
Számomra zavarba ejtően hülyék vagytok ti is,
Pletykáltok meg pofáztok rólam, de tudjátok, hogy mit is?
Ha a hátam mögött dumálsz, akkor nyalhatod a seggem,
Mert jó helyen vagy hozzá, de ezért én semmit nem tettem,
Nem kell pénz, segítség, meg sok kielégületlen vadkan,
Egyedül küzdöttem, nem pedig a lány vécében basztam.

4 megjegyzés:

  1. "Szerintem minden haver ki átbaszott basszon most bét is"
    Ez fájdalmasan szellemes, tetszik...

    "elfoszlik mindene reményem"
    Itt van egy elůtés gondolom "minden"-t akartál írni.

    VálaszTörlés
  2. :DDD na igen... pedig most komolyan újra olvastam, hogy mit gépelek le...:DD de örülök, hogy megmosolyogtattalak:)

    VálaszTörlés
  3. whááá :) ez nagyon nagyon tetszik :)
    kétszer is elolvastam :D
    nagyon tetszenek a rímek, és tetszik a stílus is
    egyszóval király !!!
    Farkas

    VálaszTörlés