Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. május 1., vasárnap

-Önarckép-

-Önarckép-

Templomtoronyból kis verebek közt
Néz, új faj fia, lázadó gyermek
Jár a szemén -bús- nézi a várost
Gyűlöli mind a sok falat és közt.

Még fiatal, már cseng a szive és
Kóc-haja mélyén éjszinü erdők.
Zakatol a gép is, bent a fejében
Fent a fehér ég, fénye hideg jég.

"Ősi de még szent élet-imákhoz
Gyors, buja és szép hexameterhez
Szimbolumokhoz, sejtető tájra,
Könyvlapon élő tintakék fákhoz

Képemet adom, a képemet festem."







9 megjegyzés:

  1. Hűha. A helyesírási hiba: "fennt" helyett "fent" és "bennt" helyett "bent".
    "Képemet adom, a képemet festem." Szép kép... tetszetős.. a vers is :)

    VálaszTörlés
  2. Ez történik amikor az ember túlságosan próbálja csűrni csavarni magában a ritmust, dallamot és utána túl hamar kirakja. Bocs, javítok.

    VálaszTörlés
  3. A "szimbolum" szó már direkt van így.

    VálaszTörlés
  4. Hmm...újra és újra rácsodálkozom tehetségedre. Az időmérték nem épp az én világom, bár egyetlen szó hiányzik az első bátortalan zsengémhez, aztán jön az is ide. Na de, hogy megfogjam a gondolat lényegét: le a kalappal!

    VálaszTörlés
  5. ez nagyon nagyon tetszik :)
    ez az eddigi kedvencem.
    a tintakék fákhoz, ezt itt kevésbe értem.
    De nagyon jó.

    Loup-Garou /Farkas/

    VálaszTörlés
  6. "Könyvlapon élő tintakék fákhoz" Lásd teljes sor... értelmesebb már, igaz? :)(Mik élnek a könyvlapon drága Farkasom? :) )

    VálaszTörlés
  7. Ha más írta volna ezt, még örömömben tapsolok is. De őszinte leszek. Személy szerint többet vártam tőled. Persze ahogy látom egyedül vagyok a véleményemmel. Mindenesetre azért tetszik, meg szép meg stb. de te ennél tudsz sokkal jobbat is. :)

    VálaszTörlés
  8. Kösz mindenkinek aki írt és olvasott. :)))
    Rouge én különösen a te véleményednek örülök mert én is végig úgy gondoltam hogy színvonalban alatta van a legtöbb írásomnak (erőltetett, nem igazán olyan amilyennek meg akartam írni, viszont talán kicsit egyszerűbb közérthetőbb vagy nemtom) és kezdtem magam furcsán érezni hogy a fogadtatásból pont nem ez jött le.

    VálaszTörlés