Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2010. december 30., csütörtök

Angyalok vére

Angyalok vére
Sóhajt az égre

Vak lázban égve,

Zokogva.


Angyalok vére

Hív most a mélybe-

Szívemmel térne

Pokolra.


Angyalok vére

Kiált az égre,

S énem emléke

Felragyog.


Mert értem végre,

Mi vonz az Éjbe:

Angyalok vére

Én vagyok.


2010.03.18.

4 megjegyzés:

  1. Csodálatos ritmusa van!
    Annyira dallamos teljesen jól énekelhető (kipróbáltam xP) én nem szoktam "nyalni" más amatőröknek ha nincs okom rá de ez egy baromi jó kis vers.
    Üdv: Péter

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.
    Mókás ám, én pont nem vagyok vele túl elégedett:)

    VálaszTörlés
  3. te sose vagy semmivel, pedig zseniálisakat írsz!

    VálaszTörlés
  4. Hát, ezt nem merném megerősíteni, ám -ha hű vagyok az elvemhez, miszerint valójában nem az én tisztem minősíteni magamat- megcáfolni sem.
    Mindenesetre köszönöm.

    VálaszTörlés