Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2010. december 7., kedd

Cím nélkül (Balázsnak írtam)

Most mély alázattal bújok remegő karjaidba.
Beborítassz oltalmaddal, reménységgel.
Reményt adó lehellettel csókolsz oltárodra.
Fáradt lelked bennem lel nyugovóra.

Még szuszogsz halkan, bágyadtan hajamba.
Késő van, kezed óvón teszed tenyerembe.
Megnehezült pilláidon át a romlott világban,
Hócsillámok habjain szivárvány csillan.

13 megjegyzés:

  1. Ha valóban így gondolod, akkor egy férfi most igazán boldog lehet. tetszik, ahogy leírod a gyengédséget, és az egymásrautaltságot.
    Remélem jól értettem, és valóban így érzed.

    Üdv.: Rouge Est Monté

    VálaszTörlés
  2. Ez egy olyan vers, amit most olvasok el harmadszorra, és nem tudom megunni.
    Ez az iromány nekem személy szerint nagyon tetszik, és remélem annak a srácnak is akinek szól..

    VálaszTörlés
  3. Nem szemrehányásképp, de tisztelettel megjegyezném, hogy az 'iromány' szó nem épp a legpozitívabb tartalommal bír...

    VálaszTörlés
  4. eléggé összefüggéstelenek a sorok... ez ilyen szabad vers nem? semmi ritmika, semmi rím, verses tagolás, prózai hangnem? és egyébként hogyan lehet valaki egy oltárra csókolni? ez lehet csak nekem nem világos...
    az egész számomra egy fellengzős, túl lihegett, elsietett, csöpögő valaminek látszik... boccs..

    VálaszTörlés
  5. ABAA rímelésű. semmi képzelőerőd, vagy lírai éned. Majd ha megnősz megérted a versemet, és talán kritikát is megtanulsz normálisan írni. Én kérek "boccs"-t kedves Szabadnak született.
    Maradok mélységes felelőtlenséggel...

    VálaszTörlés
  6. Hmm...hát igen, ezzel egyet kell értsek, mindennek megvan a maga formája.

    VálaszTörlés
  7. ha kicsit felmennél a blogomra és olvasnál, tudod olvasni, nem csak nézni és nem látni, hanem érteni és felfogni, talán észre vennéd, hogy van képzelő erőm. és legalább nem csak a nyáladzós szeretlek/hiányzol témát váltogatom párhuzamban. az meg, hogy mi a rím, szerintem google-n rá kereshetnél... nem ártana;)
    ha lenne értelme a versednek, megérteném. sőt.. értem: te valami srác után epekedsz, és majd meg halsz azért, hogy hozzád érjen. bár a stílusod után ítélve megértem, ha nem tenné meg:D
    ha visszább mennél egyébként a versek között, a bemutatkozómba ott van, hogy MÁS a stílusom, MÁS stílusban vetem papírra rímeimet, aminek nem kell, hogy tetszen, nem kell, hogy értsd, de még az sem kell, hogy elfogadd. de ne kritizálj olyanért, amiről fogalmad sincs.
    egyébként, olvastam a kommented, válaszoltam rá normális hangnemben. minden volt az, csak nem kritika, de kettőnk között az a különbség, hogy ÉN elfogadom mások véleményét, TE pedig nem.
    színikritikusnak készülök, és meg vannak az alapjaim a kritizáláshoz, mint jó vers elemző, mint jó magyaros, és mint egy olyan ember, aki az ELTE-BTKn akar tovább tanulni.
    ha nem tetszik, ez van. lesznek rajtad kívül ezren még akik felfogják, miről szövegelek.
    peace Shade

    VálaszTörlés
  8. Mindez rendben is lenne Shade, ha nem az oltalmazni vágyás vezetne. Ne a történések alapján ítélj meg valakit, ez az oldal nem erről szól, vagy ha mégis, az új irodalom kissé erős kifejezés rá..

    Minden jót..

    Ezékiel

    VálaszTörlés
  9. nem itélek meg senkit. semmi alapján. én csak arra világítottam rá, hogy Ő megítél engem és az írásaimat, az alapján, hogy látott egyet, és csak azt látta, hogy más, megérteni nem tudta, vagy inkább még nem is akarta. nem mondom, hogy én vagyok az alany és a tárgy, az omega és az alfa, azt se mondom, hogy tökéletes vagyok és hogy tökéletesen írok, de igyekszem fejlődni. fogadom a kritikát akkor is, ha az negatív. nem pedig megsértődök rajta...
    én csak ennyit akartam mondani.

    VálaszTörlés
  10. Nem kívántam beleszólni, de...

    Shade: tudod, hogy alapvetően kedvellek, úgyhogy remélem nem értelmezed sértőnek a szavaim, mindazonáltal nem szeretném, ha ez az oldal ilyen jellegű kommentek otthonává válna.

    "...nem itélek meg senkit. semmi alapján..."
    "...megérteni nem tudta, vagy inkább még nem is akarta..."

    Ne haragudj, de az alapján, ahogyan méltattad ezt az írást, ellentmondasz önmagadnak. Elmondom, én hogy látom a dolgot: hagytál itt egy kommentet, melyben -akárhonnan is nézem- minősíthetetlen hangnemben formálsz véleményt a versről. Még ha az történetesen érzéseid szerint negatív is, igazán meglenne a maga kulturált emberhez méltó módja megfogalmazni - én legalábbis eddigi ismeretségünk alapján tartalak annyira, hogy feltételezhessem ezt rólad is.
    Ne haragudj, de adott esetben az írás szerzőjeként én is hasonlóan reagáltam volna...

    VálaszTörlés
  11. nem veszem egy szavadat se sértésnek, ám ha már úgy ismersz engem drága barátom, akkor tudod, hogy nálam mi a minősithetetlen hangnem. az első nem az volt, és még a második sem. ha sértegetést, itélkezést és minősithetetlen hangnemet akarsz olvasni/hallani tőlem tudod, jól, hogy megadom csak abban nincs már köszönet. a kommentjeimben nem itélkeztem, hanem következtetést vontam le. nem ugyanaz.
    továbbra is várlak szívesen msnre ott folytatni:)
    peace

    VálaszTörlés
  12. Felvettelek már tegnap, a kommentedre vonatkozó véleményem azonban továbbra is áll.

    VálaszTörlés