Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2010. december 14., kedd

Hamis világ

Hamis a szó,
hamis a vallomás,
Hamis a világ,
hamisak a próféciák!

Hamis a csend,
a néha hallgatás,
álmából riadó gyermek szava,
hamis az igazság.

Hamis az üvöltés,
a fájdalmas kiáltás,
csendbe burkolt éji fák,
hamis a hazugság.

Hamis minden,
hamis az élet,
hamis az értelem,
hamisak a gondolatok,
hamis az érzelem.

7 megjegyzés:

  1. Hidd el, barátom, egy idő után a tagadás sem lesz elég.
    Egyébként tetszetős az írás.

    VálaszTörlés
  2. Az előző shadenek ment...Amúgy a versről, szerintem nagyon jó.

    "hamis az élet,
    hamis az értelem,
    hamisak a gondolatok,
    hamis az érzelem."

    Ez tetszik.LÁZADJUNK! ^^

    VálaszTörlés
  3. Nem vagyok új... emlékezned kéne, hogy még egy nyáron kipostolt versemre irtál kritikát. de mindegy... a tévedés emberi dolog;)
    csak azt nem értem, hogy egy "új" miért ne beszélhetne...?:)
    peace

    VálaszTörlés
  4. Kicsit félreértesz, egyáltalán nem erre gondoltam.:))))
    Ha tudni szeretnéd hogy mi az az újbeszél, olvasd el George Orwell: 1984-ét. Film is készült belőlle de nem láttam még szal fogalmam sincs az milyen.:)))

    VálaszTörlés
  5. ohh:) hallottam már róla, de sajnos nem érzek hozzá affinitást, hogy elolvassam. majd talán a későbbiekben egyszer. perpill Gogol jobban leköt;)
    de lehet, hogy a filmet megtekintem, ha így járok, akkor majd közlöm, hogy milyennek vélem:P
    peace

    VálaszTörlés