Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2010. december 17., péntek

Hello!

Új vagyok itt köztetek, ezért szeretnék bemutatkozni. Rouge Est Monté vett fel a költők közé, és ezért vagyok itt. Polgári nevem Kitti, és 19 éves vagyok. 12 éves korom óta írok verseket, de inkább csak hobbiból. A prózában alkotok nagyobb jelentőségű műveket.

Bemutatkozásnak itt egy versikém:

Féltékenység

Pokol tüze ég lelkemben,
Féltékenység gyúlt szívemben.
Irigy vagyok minden lányra,
Arra ki szemedet látja,
Ki a hangodat hallja,
Két karommal tűzném kardra.


Hát ennyike. Remélem tetszik. :)
Várom az építő kritikákat.

8 megjegyzés:

  1. Vigyázz a ragrímekre! "lelkemben-szívemben" Szebb, ha egész szavakkal zársz, vagy belső rímet alkotsz.

    További jó alkotást, remélem nem vettem el kedved!

    /Ezékiel

    VálaszTörlés
  2. osztom Ezékiel gondolatát, egyébként meg isten hozott köztünk:)
    remélem sok versedet olvashatjuk majd!
    peace

    VálaszTörlés
  3. Pfff gondolom azt a poént már mindenki elsütötte magában hogy
    HELLO KITTI!

    VálaszTörlés
  4. Szeretem ezt a viccet ;)
    Hello Péter! :D

    VálaszTörlés
  5. Csak hogy némi (remélhetőleg építő) kritikával pofátlankodhassak bele:

    Írásod -stílusából adódó- népdalos ritmikája, tüzessége szerintem megkívánná, hogy ragaszkodj az egyenlő szótagszámú sorokhoz, melyeket az utolsó előttivel megtörsz.
    Persze lehet, hogy csak én gondolom így.

    VálaszTörlés
  6. Áhá én is így gondolom.
    Legalábbis: Én a helyedben kísérleteznék az ilyesmivel.

    VálaszTörlés