Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2010. december 6., hétfő

Néma Csend...

Ez a néma csend megöl,
mely szobámba kúszik.
Nincs már mosoly, és nevetés,
Félek, hogy az emlékem számodra elmúlik,
Mint méhnek az a virág,
melyet már beporzott.

Ez a néma csend megöl,
mely lelkemet darabora tépi.
Az a szó, hogy emlékszem Rád,
Ezt még a kisgyerek is megérti,
Aki anyjához bújik ha ha sérelem érte.


Ez a néma csend megöl,
Mely rákúszik a testem összes medre..
Ha majd sírok és jajgatok elérted a célod,
Pedig, hogy ébren maradjak szükségem lesz a szívemre..

8 megjegyzés:

  1. "ha"-ból is megárt a sok, ha sok ("Aki anyjához bújik ha ha sérelem érte.") Ez figyelmetlenség. A másik problémám vele, hogy vannak olyan mondatok, sorok a versben, amiknek nincs értelmük. Tudom a szerelem, az érzelmek, és a fájdalom, de mi is megszeretnénk érteni, ami benned zajlik. :)
    Maradok felelőtlenül: M.T.

    VálaszTörlés
  2. helyesen: meg szeretnénk érteni (elnézést :))

    VálaszTörlés
  3. Én kérek elnézést a hibámért...:(

    VálaszTörlés
  4. a "ha ha" az gondolom gépelési hiba:)
    nekem tetszik, csak jobban figyelj szerintem a szótag számokra.
    egyébként örülök, hogy csatlakoztál.
    béke
    Shade/KennyCupid

    VálaszTörlés
  5. Nocsak, Shade, felőled is jó régen hallottam már.

    VálaszTörlés
  6. énis felőled:) keress meg face-n vagy valahol:P és dumálunk! hiányzol:(

    VálaszTörlés
  7. Nem vagyok fenn arckönyvön, de egy emilben szívesen fogadom az msn címed.

    VálaszTörlés
  8. hát az emailedet nem tudom, de leírom itt: crazy.cupid@windowslive.com
    majd végy föl, ha úgy érzed:)
    béke baby

    VálaszTörlés