Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. március 30., szerda

Üres világ

Halkan, csak csendben, csendben
Súgom a tájba, tájba,
Hogy hallja az Isten, Isten:
„Nincs a létnek alja, alja!"

Hangosabban motyogok, motyogok,
- Választ nem kaptam, kaptam -
Hogy hallja az Uratok, Uratok:
„Szenny a keze munkája, munkája!"

Ordítom az üres világba, világba:
„Elvetted Tőlem az Egyetlent, Egyetlent!
Hogy halld, Ördög, vagy Égnek Hatalma:
Világokat pusztítok érte, ha kell... Kell!"

8 megjegyzés:

  1. Nem tudom ki szavazott a rossz-ra, de nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Karinthynak az egyik Ady-paródiája jutott eszembe,
    főleg az utolsó vsz.:

    "Hát maga megbolondult,
    Hát maga megbolondult,
    Hogy mindent kétszer mond, kétszer mond?"

    De amúgy jó a vers és nincs baj az ismétléssel.:)

    VálaszTörlés
  3. nem álszenteskedek, Én voltam. és azért, mert így gondolom. nekem nem tetszik. nem tudom.. ez annyira erőltetett szerintem a folyamatos ismétléssel. szinte értelmetlenné teszi, sőt! giccsessé is.
    de ez persze az én véleményem...

    VálaszTörlés
  4. Hogy van az, hogy én rögtön tudtam ki volt az :D Köszönöm Shade! :) Igaz, giccs. De hát azt hiszem az az én nagy gondom, hogy szeretem a giccset. Nem lehet egy a stílusunk :) Az ismétléssel csupán a visszhangot akartam ábrázolni. :) Remélem a következő versem jobban, vagy legalább egy kicsit fog tetszeni :)
    Igen Péter, ez nekem is eszembe jutott, miután leírtam, dehát mondanivalójában azt hiszem nem húzthattam párhuzamot közötte :) Én inkább Csokonait állítottam példaértékűnek magam elé.
    Ééés, ismét köszönöm Rouge :)

    VálaszTörlés
  5. "Ami fontos az, hogy úgy legyen,
    az, hogy mindenki más milyen,
    a zene is csak ettől igaz, a dal csak így lesz szép!"
    Nem az én szájízem, de ettől még lehet szép! ~Kacsint.~ Tetszett az ismétlés játéka - visszhang a semmiben?

    VálaszTörlés
  6. Igaz. :) Köszönöm :) Ugye milyen hátborzongató? :D

    VálaszTörlés