Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. március 13., vasárnap

Langue inconnue

Langue inconnue


Hogy mondjam el
mit lelkembe zár a végtelen,
s éles kardjával
támad nekem.

Mit szóljon szám,
ha kényszer lakat tűzi össze,
üvölteni próbál;
ha lehetne.

Mit írjon a kéz,
ha már Apollón sem írhat,
megvonták tőle is
a szép szavakat.

Két levágott csonk,
ajkamon varrat...
csak a gondolatok élnek,
de hírhozói-e a tavasznak?

10 megjegyzés:

  1. ez így ebben a formába nem igaz..

    VálaszTörlés
  2. mert én egy őszinte és egyenes embernek tartom magam, és ami a szívemen az a számon. csak kimondom / leírom azt, amit gondolok. erre nem lehet ráfogni, hogy "az, aki mondja", mert az nem. az csak fogékony az ilyen jellegű dolgokra;)

    VálaszTörlés
  3. Ebbe még ha akarnék se tudnék belekötni :D

    VálaszTörlés
  4. én is pontosan így gondoltam:)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy tetszik.
    Üdv.: Rouge Est Monté

    VálaszTörlés
  6. Rouge. Ez nekem nem tetszik. Majd elmondom miért nem. :P

    VálaszTörlés