Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. március 24., csütörtök

-Szonett Vörös Péternek-

Csend van a szűz papirocskán,
Nem tudok írni e csendben.
Rend van a képzeletemben,
Csípnek az álmaim este.

Bóbita Bóbita nem lát ,
Benzinbe fürdik a Vénusz.
Márvány-hideg cigarettát
Szív szomorúan Apolló.

Kő az agyadban a csend is,
Békahadak fuvoláznak,
Vége papír-paripádnak.

Ég a szived de nem írsz már.
Tintafa kék levelekkel,
indigoszín gyökerekkel.

4 megjegyzés:

  1. hehe jó:) nagyon rajta vagy az ókori témákon, és Bóbita Bóbita keverésén:) az egyetlen gondom vele, hogy próbálod időmértékesben írni, ahogy észre vettem, de megtörik, ahol nem jön ki.:S de lehet én csúsztam benne el...
    mindegy.. azért tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Tetszetős, bár az időmértékes formában tényleg akadnak apró szösz-hibák, de hát az vesse az első követ...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm két kommentet!:)

    Hát nem ragaszkodtam a hagyományos jambushoz hanem jobban tetszett a (-^^ -^^ --) ritmusképlet tehát két daktilus és egy spondeus.(Weöres Sándor: Tündér c. verséből vettem tudjátok a Bóbita Bóbita táncol. Örök kedvenceim közé tartozik) Ezt igyekeztem megtartani. Asszem mindenhol ragaszkodom is hozzá kivéve ott hogy: "Márvány-hideg cigarettát" azt nem tudom máshogy leírni sajna.

    Szóval javítsatok ki léccccCí ha máshol is láttok hibát.

    VálaszTörlés
  4. Hiba. hahh... műalkotás :) Én kérek elnézést :)

    VálaszTörlés