Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. február 5., szombat

kérsés hozzátok kedves Fiatal Tehetségek!

Ha lenne egy olyan ajánlat hogy ujságban kapnánk két oldal helyet, akkor ki lenne benne. Mert mint kiderült idén ujra elindult a Nyugat című folyóirat. Ismerősöm által lehet szélesebb körnek is tudnánk írni, mivel van esély rá hogy kaphatunk két oldalt ingyen. jelezzetek majd... Továbbra is jó irogatást és szellemi kielégülést kívánok!

9 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, jobb, ha most nem első felindulásból írok...
    Ami azt illeti, ez a Nyugat szó átkozottul felkeltette az érdeklődésem. A magam részéről nem tudom, érzek-e magamban annyi tehetséget, hogy egy ilyen múltú lapban jelenhessenek meg a szösszeneteim...mindenesetre semmiképp nem mondok nemet.

    (mellesleg meghalt a gépem, így nem véletlen, hogy nem vagyok kifejezetten aktív)

    VálaszTörlés
  2. nekem jó ötletnek tünik!! Ilyasviel próbáld meg, semmit nem veszíthetsz!! szerintem tökjó lenne:)

    VálaszTörlés
  3. Ez remek lehetőségnek tűnik. De akkor gondoljuk végig és beszéljük meg mit küldünk be!
    Én mindenképpen benne vagyok.

    VálaszTörlés
  4. én semmitxDD de hajrá srácok:P mindenképp próbáljátok meg!!!

    VálaszTörlés
  5. Mi az hogy semmit? Akkor már jó lenne ha mindenkinek lenne benne írása...

    VálaszTörlés
  6. khm.. olvastad már valami alkotmányomat??

    VálaszTörlés
  7. Szerintem mindeki benne van. Még shade is, hiszen nemrég beszéltük ki Vörös Péterrel. ?rtsd ahogy akarod, de mindkettőnknek pozitív véleménye van rólad. :)

    VálaszTörlés
  8. na köszi:DDD a nagy barát:P benne lennék persze, iszonyat jó lehetőség, de verset akkor se publikálnék.. max a készülődő novellámat részletekben.. de az se biztos, hogy nyomdafesték tűrő...

    VálaszTörlés