Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. június 13., hétfő

Kérdés

Miért sírsz,
Lelkembe miért írsz

Újabb égető szavakat,

Miért te vagy az akarat,

Ki ott vagy minden sorban,

S vezeted fáradt tollam?


Felelj hát,

Amíg még szemed lát

Engem, te folyton epedő,

Megkeseredett szerető,

Kinek jégszíve lángol:

Most már rám találsz bárhol?


2010.02.01.

5 megjegyzés:

  1. Wunderbar! ~Kalapot emel.~
    Hasonló érzések kerülgetnek engem is, csak az én múzsám jelenleg szabadságra ment. Majd visszagyün.

    VálaszTörlés
  2. Egy ideje az enyém is csak amolyan "olykor visszatérő, kedves vendég", ez az írás már vagy másfél éves. Egyébként köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Én egyszerűen nem tudok írni manapság. Máskor szinte vissza kellett fognom magamat, viszont most már lassan 4-5 hete csak ezt az egyetlen, most publikált versikét sikerült kifaragnom. Valami hiányzik...

    VálaszTörlés
  4. Hidd el, sejtem, mit érezhetsz. Az elmúlt pár hónap során mondhatni rendszeresedett, amúgy sem túl sűrű havi egy szerzemény arány az utóbbi időben még inkább leromlani látszik, ezért is raktam ki jobb híján e régebbi írásomat.
    Ironikus, mennyire ellentétes a tartalma a "költészetem" felé irányuló jelenlegi érzéseimmel (noha másfél éve sem elsősorban a múzsa távozására vágytam).

    VálaszTörlés
  5. Nekem vizsgaidőszakban több ihletem van - sziporkázok, ha úgy tetszik - de nincs időm leírni, és elfelejtem, mire vége a vizsgának... Úgyhogy egyszerre tanulok és írok - a tanulás rovására. De hat év után újra regénybe fogtam, ha készen lesz az első fejezet, felteszem Új Prózára, hogy legalább ott legyen mit olvasni. ~Fejvakargat.~

    VálaszTörlés