Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. január 17., hétfő

-Volt barátnőmnek-

Lennék én a cigaretta kezedben és
Az émelyítő füst ami a tüdődbe fut
És én lennék az alkohol amit soha nem iszol meg és
amitől berúgsz mégis egyszer és én
a repülőgép, álmodban zuhansz

És az orgazmusodban a képzelt
kép mert egyedül vagy
és egyedül vagy
mert lenyomja magát a torkodon a város
és nelkülem és nélküled és lepotyognak a madarak az egünkről
és már nem kellek neked
és már te sem kellesz nekem és szeretlek és nem szeretlek
és soha többet...

10 megjegyzés:

  1. A minősíthetetlen vers! XDXD
    0 szavazat. xD

    VálaszTörlés
  2. nem rossz.. de még dolgozhattál volna rajta sztem..

    VálaszTörlés
  3. Vannak érdekes képek, de összességében nem tetszik ez az írás. Negatív kritikát pedig kifejezetten utálok adni - így jobbnak láttam inkább nem írni semmit:)

    VálaszTörlés
  4. Értem. Tudjátok itt az volt a célom hogy spontán és gyorsan leírjam a verset a lehető legkevesebb csiszolgatással. Azt akartam hogy zilált, ideges, izgága, rendezetlen legyen mint ahogy én is vagyok a csajjal...Ezért is van az a sok "és".

    VálaszTörlés
  5. Igen, ez már elsőre is átjött:)

    VálaszTörlés
  6. de ne feledd ez nem mindig vezet jóra.. és azért sose árt még egyszer rá nézni..

    VálaszTörlés
  7. Ilyasviel ennek örülök. Shade, kell egyszer egy ilyen vers is nekem.

    VálaszTörlés
  8. jó hát.. nem fikázni akartalak.. csak jó tanács..

    VálaszTörlés
  9. Hmm...nem egy írásom van nekem is, melyek jellegükből fakadóan amolyan "összehányt" betűhalmaznak tűnnek, és pontosan így felelnek meg a célnak - azaz kifejezik a belső zűrzavart.
    Na ezt most elég szerencsétlenül fogalmaztam össze.

    VálaszTörlés