Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. január 25., kedd

Egy új nap.. egy új érzés

Egy újnap egy újérzés, csábít a kísértés
Nehéz ez a kislépés, vagy a segély kérés
én némán ordítok, szimplán hátat fordítok,
A való eltorzított, szerekkel tompított
Ismertem embereket, láttam a tereket,
Szárnyaltam eleget, nem játszottam szerepet
Önmagamat adtam, mikor nyakig a szarban
minden húr elpattan, ez minden mi maradtam.
Én meg a jó, az olyan mint fénynek az árnyék..
Nem volt játék, hiába volt a legjobb szándék.

8 megjegyzés:

  1. Valóban ennyire kiégettnek érzed magad?
    Vagy esetleg én nem szűrtem le megfelelően a hangulatot?

    VálaszTörlés
  2. egyáltalán nem érzem magam kiégettnek:) de eddig 3 ember szavazott rá mind a 3 másképp ítélte meg, szóval nem tudom, ki mit érez ilyenkor, ha ezt olvassa.
    én csak azt akartam kifejezni, hogy nehéz újra kezdeni a semminél lejjebbről, főleg, ha folyton a múlttal törődünk, és azzal, hogy hol csesztük el.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem az első szavazó a vers üzenetét nézte, a második a képi világodat a harmadik meg a kifejezéseidet(és nem csak arról van szó hogy csúnyán beszélsz).

    Üdv: Péter

    VálaszTörlés
  4. itt még nem is káromkodtamO.o csak szabad szájú vagyok.. de egyébként.. a modern irodalomnak bizonyos szinten része ezeknek a szavaknak a használata. nem muszáj angyalkákkal, aranyboltozattal, virágocskás fellegekkel ábrázolni. én az egyszerűségre és az őszinteségre törekszem. amit akarok, azt meg is mondom, minél egyenesebben. nem kell mindig a forró kását kerülgetni, meg értelmezgetni a bíborködöket, ha azok mögött nincs semmi. inkább legyen egyenes és mondjon is valamit, mint ilyen agyon cifrázott rokokó ill. barokk versecske 0 mondani valóval... sztem.
    de ezzel nem azt akartad mondani ugye, hogy végig zongoráztad a három lehetőséget kedves Péter?:)

    VálaszTörlés
  5. Persze a szóhasználat teljesen jogos nem is az a problémám. Nincs nekem bajom a "csúnya szavakkal"
    (inkább fel vagyok háborodva azon amikor a kiadók cenzúrázzák őket mint Allen Ginsberg vagy néha Arthur Rimbaud esetében ma is.) Néha én is használok ilyen kifejezéseket (-Volt barátnőmnek-, és az -Örök!- vége meg még sok minden más de ezek inkább csak vulgárisak...)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Ja és nem, nem én voltam mind a három.

    VálaszTörlés
  8. :D gondoltam, csak heccellek.. nekem például egyik kedvenc íróm De Sade Márki. biztos hallottál már róla... eléggé vulgárisan fogalmaz. A témája máig se hétköznapi, az Ő korában végképp, és cenzúrázatlanul van meg, mondjuk az Ő műveit jellegéből fogva, értelmetlen is lenne cenzúrázni:D

    VálaszTörlés