Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2011. július 12., kedd

Igaz Én

Nem leszek olyan, akit mindenki szeret és folyton mosolyog,
Aki kitölti a csendet, mert megállj nélkül locsogok,
Néha hátat fogok fordítani, nem véletlenül!
őszinte vagyok, de ne lássd, ha arcomon könnycsepp gördül,
Szókimondó vagyok, osztom a népet nonstop-ba,
Nyugodtan szedd fel este, amit neked le osztok ma!
Engem elhordhattok mindennek, de titeket nem szídhatlak,
Hisz barátként ócsáróltok, oh mond minek is hívhatlak?
Bocs, nem játszom a szüzet. úgyse hinné el senki,
Bár nem vagyok kurva, ti csak kérdezitek: Nem mi??
Szarból épitek várat, nektek lehet, hogy ez büdös,
Csak én bevallom magamról: ja én is voltam már bűnös!
De szólj nyugodtan, ha különb lennél nálam!
Ítélkezel felettem, de vajon mi mást vártam?
Tudjuk a storykat, mit mindenki másképp, de megélt,
Erről írok én is, szóval csak őszintét remélj!

Felőlem ezek után felettem mindenki ítélkezhet,
Csak tegyetek valamit érdemben, mielőtt nekem vitézkedtek,
Tudom szar a rappem, de akkor minek hallgatod?
Szüntelen szídok, felháborodok, van, hogy vallatok!
És van, hogy vallok, őszintén, vagy kegyetlenül,
Egyedül mentem át sok fájdalmon, néha erőtlenül,
Estem az ágyba este, a rózsaszín ködöt, szürkeség fedte,
Hát nesztek! Ez BabyShade élete rímekbe festve,
Lehet feslett, tudom mocskos, de magasról teszek rá,
Már igaz barátok nincsenek, a hamisokra nem megyek rá!
Kár, hogy sokan nem fogjátok fel mi a faszról beszélek,
Hát hallgassad a lemezem, ne a boritóra keféljed - a nődet!
Mert aztán bőghet, kis naív, de rám nem gyógyír pár könnycsepp,
Vagy öljek?
Inkább ölellek, még ha el is taszítasz magadtól,
Akár haragból, hisz sok sorom szólt már erről a darabról!

2 megjegyzés:

  1. egyébként.. van egy Fanfiction-öm, amit most dobok be újra a köztudatba. 4 éve kezdtem írni, és meg is torpantam, most fogtam hozzá a befejezéséhez. Sajnos, mivel régi így sok benne a stilisztikai hiba és a következetlenség, de remélem megnézitek:
    kylerakashade.blog.neon.hu
    köszi:)
    peace out!!

    VálaszTörlés
  2. Vetek rá egy pillantást. ~Mosolyog.~ A vers ismét bír néhány ütős sorral, viszont relatíve sok a helyesírási hiba. Valamit valamiért.
    "Elmegy"-et adtam, de ismersz: attól, hogy nem szeretek valamit, még lehet jó. A rossztól pedig messze van. Csak így tovább!

    VálaszTörlés