Új szerzők/szerkesztők

Várjuk új szerkesztők, szerzők jelentkezését az Új Irodalom blogra! Bátran jelentkezzetek a rozsaamonte@gmail.com címen!
Költözés!!!!!!!!!!!!!!
Kérnék mindenkit, hogy regisztráljon át a
http://ujirogalom.gtx.hu -ra

2010. augusztus 23., hétfő

Ördög vagy Angyal by Shade (KennyCupid)

Ördög vagy angyal, nevezhetsz bárhogy,
Rossz volt a kezdés, hát folytassuk máshogy,
Ne nevezz a cicádnak, már nem vagyok a babád,
Megkérlek téged, hogy ne becézgess tovább,
Lehúztál a faszba, és így váltál köddé,
Nem akarlak már, ne is lássalakk többé,
Töröttél tettél, megragaszt majd más,
Megsebeztél egyszer, mostanra lett száz.

Hiába hiányzik a ház, a srácok és a csend,
A THC belém valami nyugalmat csent,
egy zokobó kislány, ezt hagytad hátra,
A bűneidet nem kenheted másra,
Kár ha, ezt eddig nem fedezted fel,
Kell, de egy ribancnak felel,
Bennem már semmi értékre nem lel,
Erre a vonatra már senki nem száll fel,

Lehet dühből írom, de nyugodt a hangom,
Miattad nem sírok, a csírákat már hagyom,
Lehet nem hiszed, de lett helyetted más,
7 hónap alatt volt jelentkezőből száz,
Lásd, a kislány felnőtt nélküled,
Olthatsz még, ezért van a két fülem,
Türelem, veled még nem végeztem,
Veled vétkeztem, és akkor tévedtem

Amikor téged választottalak,
Elmúlt a köd és lehullott a vakolat,
De tudok én még törődni,
Felettem nem kell többé őrködni,
Röhögni, és a gyengébbet bántani,
könnyel felejteni, azt hitted nem várrtam mi?
Ne játszd el a gyászt, menj félig halott aggyal,
Énis indulok, szállok mint egy angyal.

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom,nekem ez a vers nem tetszik.Ez egy rímbe szedett veszekedés a számomra,biztos bennem a hiba hogy nem találom az értékét...:(

    VálaszTörlés
  2. hát.. ezis egy látás mód:)
    tudom, hogy nagyon más stílusba írok, mint ti.
    meg nincs is ez a stílus annyira kiforrva, mint pl Rouge Est Monte-nak.
    de köszi, hogy megosztottad velem a véleményed:)

    VálaszTörlés